Saturday, November 15, 2008

耿耿於懷 II

又一件耿耿於懷的事。其實這件事比起之前提起那件事更耿耿於懷,就係尋日無啦啦有人問候我個ex究竟去左邊,其實一路都沒聯繫也沒有特別的好奇心想知道。點知第朝(即係今日)又想起這事,於是求諸「阿苦」,「阿苦」顯示了幾個搜尋結果,最近那個是今年年頭他寫的一篇文章,裡面貼了一張他的照片(我沒有放大來睇)。

通常d人睇完佢d相第一件事就係問佢係咪大我好多,其實唔係囉。Mr. ex的其中一句金句是「求求其其整幾皮」,當然那幾皮不是求求其其整番黎,所以個人睇落滄桑d…… 雖然話得耿耿於懷,但都希望他生活愉快,工作順利。

+ + +

見識過「阿苦」的威力之後,我又有點意猶未盡,打自己個名入去,睇下有咩出現。可能我個名特別中有d普通,通常除左見到「真正o既自己」之外,都會見到第d野,例如之前就見過一個婆婆的網上靈位……-,- 今次見到一樣新野(前日post出來,新鮮滾熱辣),大家有興趣的話自己睇睇呢度

我要澄清我沒有秘密產子 :p 又一個地球上的另一個我,睇個網呢個人應該係香港女子呢 :p x 2

2 comments:

  1. 講開以前個女朋友,我都成年冇搵佢,其實我日日都響 MSN 見到佢,但冇乜心機叫佢,因為唔知叫佢做乜?

    或許我已經放開了。

    ReplyDelete