Friday, February 27, 2009

不存在的女兒

好多日無update個blog,趁往今日正能量比較高寫少少o野……

尋日由一個beauty event轉去另一個beauty event,由ifc去嘉咸街(擺花街過少少),因為地點太隔涉所以選擇搭的士。

的士司機一邊耳塞往耳筒,我以為佢handfree同行家傾偈,自顧自補粉,點知的士一路駛去海味街的方向……

s:我 d:司機

s:我去中環喎,點解好似去緊上環(心裡面諗直情係西環!)?
d:我頭先問你轉唔轉彎你都無應我(我唔知佢同我講緊野!)

(之後架車終於轉番上皇后大道)

s:我要去G.O.D 個條街囉。
d:我知邊度喇,以前有個睇相佬o個度……
d:你就唔知啦,你o個時都未出世……
d:我以前就係往呢度(又指另一條街)未就係呢度囉(都唔知指邊度……)
d:我年紀實大過你啦……分分鐘我個女都大過你
s:你個女幾多歲?(問題只出於女性對年齡的敏感)
d:26歲,不過失解左喇,佢個樣有d似你
s:失散左?去左邊?
d:加拿大囉,你個樣真係愈睇愈似我個女

(事後我將呢個情節講畀人聽,大家都覺得好危險,但我只係覺得好搞笑)

d:係咪呢度轉?
s:係掛?!
d:(駛向蓮香)死喇,轉錯左添,呢度轉唔返上去,你係呢度落車啦!我收少d啦 46蚊啦!
s:(畀出一百蚊,努力地掏出6蚊)
d:我無散子找畀你喎,你最散有幾多?
s:整個銀包只得一百蚊錢喎。
d:(塞返張一百蚊畀我)咁算啦,當我請你搭啦!


咁結果我就無畀錢落左的士……


呢件已經係呢半年以黎第二次的士奇聞,之後尋日我又聽其他人同我講過一d親歷其境o既故事(同搭的士無關)。我覺得故事是否動聽其實同講故事o既人o既心境有關,通常一個人真心將個故事講畀我聽,我都會覺得個故事好touching……

同事s同我講個故事係司機吹水,我又不覺得一定係真(或全部係真),那我覺得我有一刻是感動過,已經令這件事很值得回味了。

2 comments:

  1. 我都很喜歡和的士司機談天,很多人都學識淵博,因為每天困在車廂中,經常聽收音機和接觸不同的人,很有趣呀!

    ReplyDelete
  2. 我都有個關於不存在的女兒的故事要講,話說我要執一本旅行書,我就問我同事,帶不存在的女兒還是村上本關於跑步好,我同事答,在我媽隔離睇不存在的女兒有點黑色幽默......於是,我還是帶了村上.

    ReplyDelete