Sunday, February 22, 2009

小遊戲:jewel quest

今日想分享的小遊戲是jewel quest。這個遊戲非常簡單,只要將三個一樣的圖像連在一起,圖像的底部就會由黑色轉為金色,當所有圖像的底部都轉成金色,就可以過關:




這個「免費版」只會不斷重覆最容易的頭四關,如果想進一步玩玩的話就要付費下載了。不過再容易的game玩到一個地步還是會「失守」,上圖就是我最高的分數了……有空挑戰一下吧!~



後來仲發現左有Jewel Quest 2,難度較高比較有趣,但玩到2-1就過不到版……我諗呢個可以save 低得慢時囉出黎打發時間!~

5 comments:

  1. 我用安裝版,一個鐘頭內玩到 Level 2-6(有圖為証),用 Web 版本玩,點都過唔到 Level 2-1 。我以前玩開 Columns ,所以玩呢 d 遊戲真係冇難度。

    http://i431.photobucket.com/albums/qq35/lamkiuwai/2009-02-22_211959.jpg

    ReplyDelete
  2. 你這個mini game 迷!
    等我挑戰下你先!哈哈~
    我也是打機「高」手

    ReplyDelete
  3. telep:我的online版紀錄係2-1!

    地通拿:我2-4就time out... 唔夠你快手 -.-

    ReplyDelete
  4. 呢個game係好addictive,我玩過個iPhone/iPod touch 版~

    ReplyDelete