Saturday, February 14, 2009

討厭o既節日



今年唔知點解呢個節日顯得特別討厭,唔明白點解有個咁o既節日,就算係一d擺明負能量o既festival例如清明重陽甚至陰氣最重o既盂蘭節都無關痛癢,但呢個festival真係令人(我)好灰!我唔想過份elaborate呢件事以免為蔽blog積聚太多負能量。

anyway being single唔應該係一件唔開心o既事,至少我o係v day冇轉移視線諗起d舊愛已經係一個好大o既進步。尋日我興起同女神一齊行返(佢)屋企之後搭102返屋企,係架車上面我突然諗起一件好重要o既事!hea o左咁耐我唔知我仲有無機會做呢件事,希望雙子座會明白雙子座o既特性,體諒我o既hea……

有d野係一剎那閃念,諗黎諗去諗去都諗唔通,就係要呢一野。當時無望錶,希望唔係0:00,人生唔應該咁dramatic,唔可以將發生o係自己身上o既時太過神化。

6 comments:

  1. 唔好咁先. v day 只係平日的其中一日之麻..(咪話我講風涼話)
    平心而過就係好啦
    如果仍然覺得痛, 快快找個人療傷吧 ^_^

    ReplyDelete
  2. 本來過去左呢個damn day由佢
    但睇見某人status 的答話
    睇完你entry 有某些共鳴...
    又有些感傷...

    最可怕不是自己放不下, 最可怕是「發現」自己原來還未放下

    ReplyDelete
  3. 丁>>
    我成日都話要找個對味的人係超難……

    杰>>
    唉也,我覺得叫你唔好理佢真係小丁所講o個種「風涼話」,有時聽下自己的心聲,就覺得人生係無奈……如果學人話齋搵朝唔得晏就冇呢d傷春悲秋,我覺得呢d某程度上都係「折墮病」黎。

    ReplyDelete
  4. 呢d野急唔來。
    enjoy一下單身生活啦,第時未必有咁free。

    ReplyDelete
  5. 咁深既...等我細味下你講既先
    不過從你第一句, 我get到你係俾左同理心我既(sorry, 我又讚左你一野, 我知我讚親你又想打我XD)

    ReplyDelete
  6. bao>>
    你講到好似好多故事係後面咁。

    杰>>
    處女座太強勢了,但願我不會再愛上處女:p

    ReplyDelete