Monday, April 13, 2009

激氣

我個blog係主張自由地抒發內心感受,都係講自己野,但係今次真係不吐不快。事源我o係一個月之前已經決定報團去泰國,但近幾日泰國有反對人士示威包圍政府。

以我對泰國o既片面認識我相信現時泰國局勢係far from 唔安全,但係因為上幾個月有港人趕搭飛機途中遇上交通意外身故,所以今次政府「醒目地」提早出聲,話唔鼓勵大家去泰國。

我覺得好嬲,好明顯政府係唔想畀人鬧而作出此呼籲(猶記得地通拿個blog轉載左澳門市民坐專機返澳門,然後得戚地話「你地hk人乜都冇」的片段),咁你句呼籲除左免除揹鑊又有咩意思?

我覺得呢d說話同曾特首講「e家環境未算最差」但又唔做野一樣,係超級負能量大廢話!


後記:
呢舖真係堅……勁灰,唔係幾想去……

2 comments:

  1. 事實上現在的局勢比黃衫示威者更加危險,如無必要,最好暫時唔好去泰國。

    ReplyDelete
  2. 唉,今日睇新聞真係好灰,唔想去了 >_<

    ReplyDelete