Wednesday, April 8, 2009

我的第一代k歌 @ b2

細個活動範圍好細,中學時代幾乎連kln都未去過!今日youtube左b2的歌,係讀書時代的快樂回憶~


因為我高興


自己知自己事

後記:
前面段野係坐係office時食飯打的,所以好短。小丁個re話佢地好多格仔衫,真係佢勁love格仔先留意倒!不過如果我無記錯,10年前係興過一輪「蘇格蘭格仔」熱潮。

另外,兩隻歌o既歌詞亦好有意思。「因為我高興」就係叫人唔好chi埋d負能量人,呢d歌詞到今日都好有教育意義;另外自己知自已事intro那段「吟詩rap」我都好鍾意,之後有d歌都有入詩,但忽然唔記得,另外唱唱下中間那句「咁樣先至係愛情」,有無諗起twins其中一隻歌呢? :p

2 comments:

  1. 實在要re你一re,b2的其中一個小女孩是我們全女系的師妹,當年她成為明星是大家都覺得非常有趣的事,因為是身邊的人。
    今日聽返首歌都幾有感覺,哈﹗同埋佢地兩個都幾有實力,跳得歌得下﹗應該不會是「走音吃了的女孩」。
    咁都記得﹗suesue都係你至叻﹗
    不用負能量﹗yeah

    ReplyDelete