Saturday, April 4, 2009

可怕的結局

尋日同事問我「可怕的結局」即是甚麼,我都不知點講。其實如果唔係和氣收場,就好難算係一個好結局。

我成日都畀朋友激親,好似苗苗係廣州漫遊嫌我行得慢、松山成日無啦啦「疾」人,仲有其他不好說的,當時一刻真係勁嬲,甚至唔想再面對佢地,但係後尾都會無事。畢竟都識左成10年,知道大家係咩人。

社工說我最差的情況,就係唔對人承認自己有hard feeling,而我覺得再差一d,就係連自己都唔對自己承應那hard feeling,之後景況愈來愈hard,直到不能忍受的地步,就失去了朋友。

其實返工已經好side神,平時應該對自己對朋友好d,如果仲side心機怨懟,咁人生就會好無趣。

希望我想得通找到令自己開心的方法。

No comments:

Post a Comment