Wednesday, April 22, 2009

不肯認「佬」

前幾天是苗生日,約了一起去吃晚飯。席間無意間跟兩位男士說:「好似你兩個佬咁……」,兩位男士不約而同地表現得很愕然:「吓!我梗係唔算佬啦!」其中一個仲係仲有幾個月就結婚的。

在我眼中,「佬」~= man,跟老無關,就係不算褒獎起碼不算是貶義,不知為何兩位男士咁大反應。

這令我想起約半個月前,約了一位大我幾日的女人食飯,我又不自覺地說:「你呢個女人……」,她反應很大,覺得自己不是女人,於是續問:「難道你這個年紀還覺得自己是『女仔』?」我已經不記得她答我甚麼。

其實活到這個年紀,為甚麼還要認細呢?這算不算是認細呢?還是,大家不想label自己是男人、女人呢?其實叫我說自己是女人,可能有點怪怪的,覺得這個詞語很陌生,若叫我一聲小姐,我絕對會欣然接受的。

那麼我唯有大膽假設,他(她)們覺得xx才算佬/女人啦 :p


好幾天前在濕地公園看到的小海龜,可愛的龜寶跟我揮揮手。


「好想游出去哦!~」


小龜會自然長大成大龜,游出大海,然後努力地生活、成長,一切都是自然而美麗的……那像人們對成長也會顯得扭捏呢?


*** 今朝睇網上新聞見到康文署殺左北區公園人工湖百幾隻龜,得番一潭死水,睇到覺得好傷心……希望呢d事唔會再發生啦!

4 comments:

  1. 好多人響公園放龜,攪到個池 d 植物死晒,所以要捉走晒 d 龜。

    ReplyDelete
  2. 先澄清 ~我並沒有認細的意思 ~ 只是你當時的語氣這麼重 ~ 讓我覺得很挑釁~之後才反擊一下嘛~
    女人女仔都一樣~ 沒什麼好介懷!

    ReplyDelete
  3. 我鍾意叫你衛小姐或者衛編輯

    ReplyDelete
  4. 好明顯兩個佬覺得呢個字係貶義.

    ReplyDelete