Friday, August 19, 2011

110818 襟襟襟可樂


城中人人 chok 可樂,我卻愛襟。

這是 groovisions 製作的 fb app,是一部可樂機,一日派三蚊可以抽三件 figure,抽原砌落塊地皮度。幾個月下來抽了百幾件,間中整個地皮拆開重砌,亂砌固然唔靚,密密麻麻都唔靚,砌到亂晒又唔靚。

上圖是近來最 update 的狀態,我覺得都幾難砌得靚,因為所有 figure 都不可以擰方向,而我覺得難砌得靚的一個癥結在於,所有 figure 都各自幾有睇頭,排滿晒就太 busy,但砌d 大型物體,如東京塔、羅馬鬥獸場等,又好悶,anyway 都係太 busy,總之,如果有草皮、地皮、plain plain 地舖落去,應該會靚好多。

講番轉頭公司真係有一部可樂機,有一日起身忽然好想飲可樂,於是即刻用八達通 do 一罐黎飲啦,原來呢個世界真係唔可以空肚飲可樂,一飲就肚抽筋……個肚堅痛!跟住如常食飯,跟住,下晝又同同事夾粉再 do 多一罐,飲了一細杯,就無個 game 一日襟 3 罐咁激。

唸番轉頭,可樂真係唔可以飲太多,極限應該都係 around 3 罐左右。於是又覺得個 game 詭異喇。

No comments:

Post a Comment