Tuesday, August 16, 2011

你愛我愛你?

朝早返工見到一個男人拖住個仔,個仔戴住頂 cap 帽寫住 I (love) papa,小孩大約兩歲幾三歲。我心唸件衫都係 papa 買畀佢啦,即是 papa 迫佢著住 (love) papa,件事有點別扭。

如果我是 mama ,我最多買件 mama (love) me 的衫畀小朋友著,話不可以掉轉來講的嘛。

上圖是上網亂 get 的 baby gap 衛衣……中環都就o黎開 gap,開幕時去逛下先。btw 太 mean 都忍唔住要講,我覺得件 tee 入面的 my 字多餘。




負能量好重,今晚唔開心的指數特別高 :(

5 comments:

  1. 見妳連續幾篇 message 都是負能量很重, 不如去跑吓步, 出一身汗, 排走 d negative energy.

    ReplyDelete
  2. 無名?我前排跑到肌肉勞損,休息咗一個月啊,呢排試緊慢步。一切事兒欲速不達。

    ReplyDelete
  3. 咁多無名人呀..

    f

    ReplyDelete
  4. 不是 “無名” 而是 “得得”. 工作不暢係好大件事, 也愁困於此. 不過, 既然人事物與時間不會為誰停一停, 我們能做的只有誠誠懇懇, 努力做好每一件小事.加油 AR.

    ReplyDelete
  5. 工作看得開,感情看不開...

    ReplyDelete