Wednesday, August 17, 2011

7 月之約

農曆 7 月筆者進行了一系列的追思活動,包括收聽節目、觀看短片、網頁、攝影作品回顧等,只能成功渲洩少量負面情緒。心入面的鬼,說是信則有不信則無,其實講唔信真係唔容易。

放工實在太累了,無乜心機研讀書本,平時也是膚淺地與流行文化發生觸摸而已。

《鬼太郎之妻》的讀本在個多星期前已經看完。一個典型的對丈夫忠誠一生的妻子的自傳式故事。用妻子的筆觸側寫著名的漫畫家,作者丈夫,「鬼太郎」系列卡通漫畫原創人水木茂先生。不加修飾的文字,組成簡單感人的故事。

2008 年,鬼太郎系列的原版《墳場鬼太郎》被復刻制成了動畫片,對過往有記憶的人如我,還是鍾意 80 年代的「舊版」多一點。

新版鬼太郎。


這個好似鬼太郎的不知是甚麼角色,個樣又有少少似波兒!~



4 comments:

  1. 我都係睇呢度至知有「新版鬼太郎」,真係麻麻地,人唔似人鬼唔似鬼。

    ReplyDelete
  2. 我唔知好不好睇.. . 上網見到大六有老番呢!我剩係睇咗「鬼太郎之妻」的自傳咋。因為本書拍咗做劇,跟住 hit 咗,又 hit 番落本書度,我在台灣買的。

    ReplyDelete