Friday, August 5, 2011

象形文字

今年裡面我幾乎每日都在寫稿。自從轉了工後,我要寫一個欄目叫 daily update,update 得仲密過呢度。其實 upload 之前我都 double check 一次,但有時睇番都會發現,其實錯咗。除咗網,寫其他文,一唔 check 就會勁多錯字,通常都是一些個樣睇落差不多的字,有時我都唔知自己係唔識定唔小心打錯。呢d 錯真係好驚心動魄而且無謂,重點在於,見到呢 d 稿的人,通常是上司,而一個專業的編輯,並不應該令上司淪為自己的校對員,這是錯上加錯。

好耐之前,前男友說我是一個圖像思考的人,除了圖像,可能有聲音思考、邏輯思考?我沒研究。那些樣子相似的字,在我眼裡可能不過與圖畫無異。自從做咗網同上多咗網後,更覺得圖像的 impact 大,文字的力量細……其實詳盡而意義深遠的文字,可以對人生、甚至人類有好大貢獻。

但放工後,腦袋若仍能運作,就只能接收簡單訊息,如肥皂劇的映像、沒有意思的漫畫。

前幾天翻一本書,是中大通識教學課程的 notes 加學生習作。聽朋友 d 說那阿 sir 那科都很紅,我估很易消化易讀,點知飯後執起本書竟發現無比沉重無法解讀。這可能由於中大始終是學術成分較重的一間專上學府,而另一原因可能是放工真的太累,極之簡單的訊息也無法消化得到。

No comments:

Post a Comment