Friday, August 26, 2011

月蝕減肥法

前排跑步減肥,點知無成果,仲跑到對腳勞損……日日上磅,體重有增無減,真是詭異。其實夏天是減肥最佳時機,一到冬天,d 衫遮晒個身,同埋一凍就需要食野,真是想「keep 肥」都幾難,唔好咁大想頭唸減肥了。

最近因為經常夜晚齋食粥或飲湯,前排又食了一星期公關送來「排除宿便」的纖維食品,加上有時熱到無 mood 食飯,餓一日半日,減肥竟然有成果。體重最近減少了2 至 3 巴仙。而除了以上的原因之外,我相信食「易極」(eclipse)都係原因之一。

易極令人瘦的發現係黎自公司同事 r 。同事 r 瘦到離晒譜,直情瘦過 model,她又唔食煙,但就成日易極不離手,我不知她一日食幾多粒,保守估計都有幾粒。前幾日,因為買野有折,在屈臣買了一盒「冰冽」味來吃,一日都食唔到一、兩粒,已經黎料。

上星期就是買咗呢隻味。

因為呢d「糖」唔落糖,好重代糖,食少少已經會有輕瀉作用,久而久之,個人「收入」不變,「支出」增加,自然瘦身見其功。

有關木糖醇(代糖)引致輕瀉的文章。

而我要補充一點,其一就係唔係呢個牌子呢款產品先 work,所有 sugarfree o既「糖」都有呢種效果。我成日都 quote 我個 fd 的白痴事件出黎。佢有一日肚瀉,好慘,又唔知點解,我回憶番之前一日見佢攞住盒西瓜味利口樂糖黎食,原來佢一日食咗成盒!咁唔肚瀉至奇啦!

呢d 化學野,雖然係多食無益。但係城市人多肉少菜,工作大壓力到無屎 or,食一兩粒糖想去廁所暢順d ,真係無可厚非。

食易極,減肥易到極!

4 comments:

  1. 依家大部分香口膠/香口糖都係用「曬駱駝」,「曬駱駝」咪即係「木糖醇」,呵呵。

    不過食香口膠可以減少食零食,應該可幫助減肥。

    ReplyDelete
  2. yep, the same things 大六叫木糖醇。我覺得兩睇,你係咁o趙o趙o趙會cheat 個腦以為有o野食,會刺激胃液分泌,仲肚餓囉。

    ReplyDelete
  3. 我個情況就唔同喎,我食 extra 食成個下午,可以完全唔飲水/食野,仲唔會覺得餓,呵。

    ReplyDelete
  4. 唔飲水是因為o趙野有口水吧,其實唔郁可以唔食野,我都試過成日無食野,都唔係好餓的。

    ReplyDelete