Saturday, May 19, 2012

食軟雪糕

近來工作實在太沉重,今日放工約了朋友怒食,食完之後再食甜品,點知通街都是人,最後去了麥記食雪糕。也是因為人太多於是坐了在一個肥妹對面,我們吃著吃著聊了差不多一個小時,肥妹不停玩手機,檯面放著一個吃了一角的cake和一杯不知是朱古力定咖啡物體,我們瞎聊了差不多一小時(我估)那肥妹的男友出現就離開。

h  :個肥妹竟然有男朋友!
我:肥妹好啊,好攬d 同埋「※」D
h  :係啊,肥妹「※」D,不過唔係因為肥,係因為少人鍾意肥妹,所以……

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※

我:通常都會用兩個字形容:「真愛」
h  :係囉。
我:肥妹通常性格好D
h  :梗係唔係啦,我識D又乞人憎、脾氣又衰,又樣衰的肥妹,性格同肥係無關的!

其實在買雪糕時,看到侍應擠雪糕,我已經好想飲汽水,番到屋企,又真係飲咗汽水。如果唔想變肥妹,真係要控制下對食物的欲望了。

No comments:

Post a Comment