Tuesday, May 22, 2012

The Token

今日又OT到九點幾先放到工,放工時我坐「東翼」已經幾乎一個人都無喇!跟住番屋企都食咗個飯,到真係精神又係凌晨一點。我成日形住係因為上年成日十一點走去跑步,搞到個人凌晨打後好精神。不過係我自己咁唸啫。

呢排無乜事發生,個人亦好潛。有時心唸,做野可以做好D,而唔係成日唸住D稿寫好D……同埋想少D出去,可以令自己早D放工……之前應承自己做的事,開始咗兩週之後,未能「的起心肝」繼續下去。

今日睇咗一篇「社交剪報」唸咗一陣又有D啟發。佢話有研究發現,窮o既小朋友,睇到o既硬幣比有錢o既小朋友大。有個結論話窮人覺得錢大,亦有人話可能係佢地少見到錢,所以對錢o既認知有差誤。

Anyway,我都試過當細個好恨有一樣野,我心裡面唸佢係會比件實物大好多。而且亦都唸到,你心裡面將一件事放到好大,捉到好緊,係因為你一無所有。好似我以前,覺得有份工就係一切,一「摺書」、「裁員」就兵慌馬亂……其實呢D唔重要,最重要係心境,心境決定一切。

希望我能夠明白呢點,可以隨時把握比較輕鬆的心情,面對生活。


2 comments:

  1. 個代幣係唔係來自太古城的「出奇老鼠薄餅樂團」?

    ReplyDelete
  2. 上網打 "token" 好多歷代出奇老鼠幣走出黎,我就真係唔記得邊個打邊個,金色銀色定銅色,我剩係記得係大老鼠(如圖)而唔係小朋友鼠唧

    ReplyDelete