Sunday, October 28, 2007

Yokki生日派對

因為好多都係new friends,唔知佢地介唔介意,only post我同壽星女d相s上黎。好耐無去過咁大型的party(around30人s),好開心and盡興!Most of all, happy birthday to Yokki~

呢張唯一得2人之合照,佢個假髮郁左位,有d似頭巾,後面post返一張pink lady完美版補數!

t

Shocking Pink既造型,哈哈,唔知我會唔會有一年生日會有勇起整一個咁激的造型呢!~

今個week好似有成3-4晚約左friend食飯,無乜時間自己一個……可能我都係比較怕悶既人啦!但係成日都飯局會肥肥(食多左野,無去做gym)+洗好多錢,同埋見得多都無乜野講……應該多d自己一個,同埋收拾下屋企,至少慢慢將d冬衣囉出黎!著靚d!



1 comment:

  1. 你下年都搞番個,要全身上下都係閃爆既金,銀色。如果到時我唔使捱通消既話,記得搵埋我。

    ReplyDelete