Saturday, March 28, 2009

Jusco新歌女聲擬似張柏芝

某日同fd閒逛JUSCO發現「日日開心吉之島」主題曲已換成新歌「Let's go to JUSCO」,朋友覺得舊版好聽過新版同埋歌詞較有意義,我自己就覺得舊版「攜同孩兒的主婦,路過街角吉之島裡」的歌詞太白和太leung 屎,新歌感覺較trendy,但朋友仍然覺得不知所謂……太家可以聽聽評評(為免頭暈建議不要看畫面)


最搞笑係post條片出黎的人話係「張柏芝2009新歌」真係十萬個吹漲,原因係佢部電話錄到沙沙聲,但最啜核係聽落把女聲o既聲底又真係有幾分似柏芝,我建議天真嬌可以爭唱一田百貨主題曲,同柏芝平分春色!

其實「日日開心吉之島」一早就應該換左佢,唔係因為首歌leung屎,而係早o係起碼3、4年前,JUSCO的PR已經話我知JUSCO唔再叫吉之島,因為佢e家其實係叫「永旺」(……)而吉之島入香港已經有廿幾年歷史,當年「吉之島」呢個既日式又令人摸不著頭腦既名字將呢間大眾化既日式百貨+超市帶黎香港,實在係一個令人津津樂道的集體回憶!

4 comments:

  1. 唔...首歌個旋律都算唔錯,頭先有朋友傳左傅穎小姐首「花吃了這女孩」的勁歌現場Youtube片,真係驚嚇呀!

    ReplyDelete
  2. ke能我已經麻木,我覺得佢唔算走暗,但算難聽 -.-

    ReplyDelete
  3. 我相信「吉之島」呢個名起碼要 20 年後先能夠洗底,哈哈。

    ReplyDelete