Thursday, September 17, 2009

談本blog造訪人次

早幾日本blog的main page造訪人次自今年1月1日以來,達到了10,000人次。在我set counter時,是特意set不計自己的click,但有時沒有login或者某些原因,可能會把自己的「支持率」也放進去,較為準確的計算方法是計算每天的個別到訪人數(unique visitors)



從圖中可見本blog現時的到訪人數,每日由20多至40多人不等。由於本blog大概每日更新,但我估計天天追看的人不多,所以我推算本blog的定期讀者約有50至100人。

如果細心想的話,我會發現,除了工作上有聯繫的人,如同事、品牌公關之外,有聯繫的朋友,每星期應該不到10個(不計msn/facebook),即使計msn和facebook,應 該也不過20人。

這個blog的確拉近了我和朋友的距離,若我不沉迷寫blog的話,這blog的存在,絕對是一件好事o黎。

6 comments:

  1. 可喜可賀!收視報捷請食飯啦﹐haha

    ReplyDelete
  2. 成日都請食飯架啦!如果你得閒click吓d ad,咁燒味飯就可以加隻咸蛋、斑腩飯就可以加底、仲可以加兩蚊轉凍飲添! :p

    ReplyDelete
  3. 哈哈. 我個blog而家每日都係得幾個人黎瀏覽。
    德士拿字

    ReplyDelete
  4. >Dosser

    我e家會係msn度打自己個hyperlink出黎,同埋會多d係人地度留言,希望個blog多d人睇。不過因為個blog多數都係講自己野,所以多極都係自己d朋友仔咁囉!~

    ReplyDelete
  5. 有幾十人睇都算唔錯。

    f字。

    ReplyDelete
  6. f 先生,多謝你,我都覺得好多,最好 fb 入面那些半熟的人不要睇到啦,尷尬的。

    ReplyDelete