Sunday, August 9, 2009

夏之盛放

今年第一次到海灘,和w小姐一起去淺水灣。

一件新買的衫,因為匆匆出門唔記得帶……


想影合照,但唔記得之前按左zoom,不過影出黎效果不錯~


唯一一張成功的合照,因為我們二個人,要將財物鎖入locker,不能隨身邊玩邊影。


今日都玩得幾開心,但查實淺水灣係另一個經典「游」樂場(請看上篇),周圍都係著住便服o既遊客(唔怪得知個海灘無晒人啦!)。最令人難堪係有個中年的肥男人著住條透視肉色底褲o係度玩水,仲要浸係水度周圍(目及)女……查實買條泳褲都係HK$40,點解要咁?!

7 comments:

  1. 不過下次唔好去淺水灣 ~ 勁多自由行!去番深水灣啦

    ReplyDelete
  2. 唉,勁地獄!都係我唔好啦!下次唔會咁架喇!

    ReplyDelete
  3. 好想游水,但又唔識,咁大個人學好似好樣衰咁,唉。

    ReplyDelete
  4. 據我所知好多女仔都覺男仔唔識游水好「樣衰」,咁唔想長期「樣衰」唯有學啦 XD!

    ReplyDelete
  5. 國內...我估!底褲=泳褲,我又估其實佢地玩即興,但又唔想花錢去買。
    肉色已經好普通呢!我響海南島見過啲「泳」褲褲腳係起波浪,你話會見到啲咩呢~..!

    ReplyDelete
  6. depp>
    係肉色!係透晒!見到入面!我已經無眼睇佢前面,我已經瘦左好多,唔想繼續食唔落飯!-.-

    ReplyDelete