Friday, March 13, 2009

係咁做

今日,係咁做,OT左一個鐘(對好多人相對幸福:p)結果都係做唔晒d野!對我黎講可以話係8個月黎史無前例咁多野做!每到呢d時候我就想整靚張table,想見到枱面,但同我做過同事的人都知道,呢個情況係不會維持超過3日的!

呢個月好多新產品推出,雖然,海嘯之下,d「升級版」o既價錢e然繼續升級!~ 呢幾日去左好多events,睇到好多靚o既野,但自己因為太累搞到愈來愈唔靚……今日無化妝就咁出左去,做美容版是我是好少完全不化妝的,不過這幾天實在好累,希望之後會多d注意自己~

呢排成日囉住dv拍野,其實以前我最怕人地拍我,自己亦從不拍movie,因為我根本唔會睇番,原因係怕暈,e家自己竟然做左楂機人,真係非常之諷刺。我覺得我唔會拍到好勁有型o既片,但要好似:

似snaps多過講究技巧o既相,但主體比snap清楚。
似一篇文字簡單但內容要有反思的文章。
一件好味但無decoration 既cake,一隻煎得靚o既egg。

想起工作就一大堆……其實係有思考好過無思考o既,諗下d野點做係好事。希望我拍dv呢個項目可以修成正果。

講樣唔關乎我個人的事畀大家聽:

今日去左植村秀o既發佈會,好得意地請左g.e.m.做 model,佢好似都十幾廿歲,但重點係佢唔係行走江湖好耐,e然不脫稚氣,好可愛~ 平時睇demo時d model會笑或者做d好誘人o既表情(同埋勁瘦),但佢就好緊張look大對眼無特別笑,咁我諗住呀佢都係細路女……其實佢今日係做model由化妝師幫佢化以嘴做主題o既妝,個示範完左我就叫佢幫我講一段佢今日的感想,好快就搞掂而且講得好自然!咁當然其一係佢做足準備,二來係做慣訪問,所以必定熟練過做model畀人化妝。

我諗如果佢一路紅落去,就唔會再大呢d得意樣。做藝人得意都係一個賣點,瑕疵可以係令人鍾意o既地方(即係好似岩岩出黎既twins -.-),但係做大部份o既野都唔係咁。雖然我唔係特別鍾意g.e.m.,好開心見到佢的演出,哈哈~

2 comments:

  1. 又要拍又要攞料,一心要幾用。比我會發顛。

    ReplyDelete
  2. 都會架,所以呢排成日都頹look -.-

    ReplyDelete