Friday, March 20, 2009

沒完沒了

繼續報告我的玩game狀況,昨日玩了一個game,叫做anna glace,在一間雪糕店入面「畢」雪糕,整個game有10個levels,我對此game的評語是,太易,太重記憶,過於重覆,無論如何我「打爆」了一次就沒有興趣再玩。



另外之前玩一個Valentine's Shop


呢個同之前那個差不多,在情人節前10 days賣野,賣到最尾結返有幾多錢;所不同既係佢真係可以將你的成績keep record,之後可以同你facebook list入面o既人compare返你比賽的成績。


呢d都係女仔好鍾意玩的games,共同點係將一d野少少變化再不斷重覆,尋日諗起,某程度上都有d似返工,你不停咁重覆做一d野,令佢地變得圓滿同美好。

**************************************

我平時真的太多野講了,that's why 呢個blog寫滿了東西。不過大家見我之前提自己眼疾同偏頭痛,我根本不應該上咁多網玩的……同朋友傾偈,也會講到沒有話題的時候。這一刻我剛剛同友達講起,自己同屋企人越少話題越sync唔到話題又越少的問題。有時都會諗,sync倒又點呢,講左出黎又點呢?我都常常提自己不要講太多野,o徒氣的。

4 comments:

  1. 打機係自己的自由,返工係不由自主。個game最似的就係bear 野出來,不過唔知點解我對打機無興趣。

    ReplyDelete
  2. 玩game玩到迷就好似中左「強迫症」咁,都係不由自主…

    ReplyDelete
  3. 打機的最佳優點 ~
    就係唔駛諗野!
    我心最煩時,就會喜歡打機 ~
    想將集中力放在遊戲上 ~ 離遠煩惱!
    所以袋裡一定有部 psp =0=

    ReplyDelete
  4. o個d遊戲機一出我就決定唔買,買左一定玩到雙目失明 -.-

    ReplyDelete