Sunday, March 22, 2009

開房男 vs 打種男

好懨悶的星期天!竟然能在家中不停地sleep,跟朋友聊天,他問候我近來遇到的異性朋友,竟然用幾乎在我腦海中消失的「開房男」作比較,由此「開房男」又令我勾起對「打種男」的記憶,應該也是1-2年前的事:

人物:開房男
認識途徑:www.tagged.com(此網站近日消失了!)
事件:在網上認識的開房男,往在我家附近,正職是國際企業營業員,由於往得近,所以約了他在假日下午食飯聊天。在飯後他突向我提出「開房」要求,我拒絕,於是他非常有風度地送我回家。
後記:友人a向我提出開房男的識女哲學應該是:a. 收為已用;b. 得閒開房;c. 不再聯絡。友人a指出「開房男」提出開房,某程度上是睇得起我的表現。

人物:打種男
認識途徑:同上
事件:於同一途徑認識打種男,又係往得近,在假日相約見面。「打種男」仍是某大學研究生,他非常目標為本,一兩次見面後,發現他對異性要求如下:1. 起碼要有學位,學歷不能太低或太蠢;2. 叻得黎不能太有事業心,要願意生仔;3. 婚後要全心相夫教子,最好要識彈琴、溫柔有耐性,要將兒子教育成資優兒童。
後記:睇完上面3項已知我唔係o個路,所以乜都唔使comments就要寫後記。我尊重打種男o既理想,或者佢真係搵到一個好岩佢的女仔,我祝福佢。

看完這兩個個案之後,請大家不要批判我「不要在網上識男仔」、「應該叫d fd介紹d朋友你識」,我是有自由意志的,也是一個心智正常的人,當然懂得判別是非黑白,好仔衰仔,以上博文,純粹分享。

5 comments:

  1. 打種男通常都與妻子感情不太好,但亦不差,一切都在平淡當中。

    呢 d 人,通常好識計算,同呢 d 人一齊都係要扮蠢。

    ReplyDelete
  2. 你好似好有心得咁,唔通你有大量呢d朋友?

    ReplyDelete
  3. 我都有個相識多年舊友,應該係fit in 到「打種男」呢一個category,而佢亦都成功地達到目標,「打種」...
    不過呢,有幸有不幸,而家生咗兩個都係女「咋」(當事人評論妻子懷孕時的語氣),「打種妻」就惡搞D,要一直生落去,直至一索得男為止。

    ReplyDelete
  4. 很有趣, 上次講男講女唔應該只訪問電車男!~

    ReplyDelete
  5. 強:
    聽你咁講你個fd都應該幾有米,經濟上有能力繼續十卜佢生多一班「小婦人」或者「cookies」、一隊「morning」娘都仲得 :p

    Bon:
    對於港男係咪=電車男,被訪o既刁兄都有以下回應,值得一睇:
    http://diumanpark.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1625712

    ReplyDelete