Monday, August 18, 2008

眼仔的下場

勁無奈!

今日去左polyvision recheck對眼,視光師幫我配副眼鏡睇遠野好清,深到睇唔到個mon(遠清近朦)……咁我諗住換番淺d……其實我應該一早預左換野係好麻煩,果然佢都唔想幫我換,仲suggest我睇遠野先用新眼鏡,近野用番舊眼鏡,我又唔係老花做乜要帶兩副眼鏡出街:(!!!!戴深眼鏡根本就連行街買件衫個價錢牌都睇唔清啦-_-。最後佢只係願意幫我換左邊眼仔,右邊就唔換。

其實右邊眼仔係lazy eye,睇野唔係好清楚,照計佢咁lazy度數應該仲淺……但佢都唔想幫我換,而我又覺得自己唔應該太critize佢專業,所以結果接受左佢換左邊鏡片畀我。當然右邊眼仔度數係咁深左,呢一個謎我係唔知道。唯有同自己講換到一隻都好過兩隻都換不到。

我懷疑我激瘦十磅就係因為眼仔呢件事太激心……睇番blog原來7月15日約左yokki同henri食恆河o個日已經發現眼仔勁乾,乾到睜不開眼,到今日已經一個月有多。眼仔真係好重要!唔知5定6歲我讀幼稚園時阿媽見我見到鍾意o既玩具唔知點解哄到好埋去睇,足左我去驗眼,開始左我戴眼鏡o既生涯……如果我係古代人或者鄉下人,可能唔會有近視,但如果我o係無眼鏡o既地方大近視真係唔知點生存落去。

激死o左……

No comments:

Post a Comment