Saturday, August 9, 2008

報告近況

近日好少上網同寫blog,讓眼睛好好休息。前日去左做facial,美容師話我隻眼生左粒瘡,令我好驚,於是走左去睇眼科醫生,醫生話我隻眼太乾,乾到損左,畀左d消炎藥同潤眼液我滴,仲要覆診。

雖然睇專科醫生係好貴,但係睇一睇自己安心d都算係值的。睇完醫生即刻好開心去左h&m買左d accessories,跟住返工。希望快d好番,番工快d順暢番就好lu。

除左眼睛,近排成日疑神疑鬼驚自己有病。例如好多人話我瘦左,開心之餘又會驚會唔會有暗病啦。近排可能天氣太熱,室內冷氣太凍,空氣太差,個人冇乜胃口食野,有少少作悶又無病出黎咁。咁o既情況,真係要小心d身體先得。

大家都要好好保重,保持開心,人都病少d。

No comments:

Post a Comment