Thursday, August 14, 2008

-_- super depress -_-

尋日下晝本來好開心,約左wanchai lunch leg陪我囉眼鏡,同埋去左8番食拉麵,d拉麵好好食但係副眼鏡唔係好岩度數,我覺得唔對路但係視光師叫我戴下先。

番到公司就忽然之間爆多野做,副眼鏡真係非常之朦,睇遠野好清楚但係睇近野就連我前幾日受傷o既視力都不如……灰爆之下唯有戴反副舊眼鏡做野……

放工約左O強打邊爐戴番新眼鏡,望住d肥牛、蝦同菜係個爐上面飄飄下,都覺得好sharp好靚,睇近野睇近野都唔錯……但係第朝一對住個芒就灰爆,睇唔到d字,要帶番舊眼鏡……

今日去覆診我估對眼都可以好番,但係對眼真係令我好煩惱……最慘係未過試用期請假去睇醫生同埋驗眼都極煩!無得去玩已經算喇,番工仲要咁辛苦。我好懷疑自己係咪應該做d咁side眼神既工作……鍾意睇書睇戲影相畫畫全部都係錯,-_-可能係屋企休息下再諗諗會更好。

灰 x 7,000 再講眼仔已經無人理我了 -_-

1 comment:

  1. Cheer up!!!
    i know u will recover soon!!! No worry !!~ sleep and rest more ~ use 'eye water' if necessary

    ReplyDelete