Sunday, August 31, 2008

入世 / 出世

今日下午約o左jacky吃飯,去o左金百利7/Fo既「翹」度食定食,o個度係食日本野,有少少港式feel,但係兩個人吃只係一百蚊有找,非常抵食又好味。

以我記得起碼半年冇見過jacky,佢o既近況幾好,轉左新工,係做call center,我自己覺得做call center係好辛苦o既工作,雖然可以不停咁講野,但係d人一打去call center通常都係想x人,我對佢o既新工都幾有興趣,問左好多野,佢亦不厭其煩咁答我呢:)

屈指一算識左jacky已經好耐好耐,當年佢係S7我係year 2,e家佢竟然係話自己已經同d fresh grad係溝通唔到……真係好多年好多年架喇,係呢度講出黎都無謂了,哈!

jacky話佢好多同學都係做社工啊或者學術研究工作,諗野比較理想化,相反自己就比較入世。我也是一個努力入世的人啊……雖然未必做得盡善盡美,都希望自己在商業社會中能夠打滾得游刃有餘,哈哈。

有時看書、看電影,都會想起讀書的時候,有時也會用理論去解釋番自己睇左既野,回味番讀書時既日子。但係在現實生活中,做野既手法就比理論更加更加更加重要了。

今日同jacky聚舊真係好開心,之後又同苗去左行一陣街,但係因為太累,又返左屋企瞓晏覺,過了非常悠閒的一天 :D

No comments:

Post a Comment