Tuesday, August 5, 2008

眼睛情況日記

●=朦 ○=清

星期一●:眼朦朦唔開心,夜晚去左眼鏡舖度想驗眼,但佢唔理我
星期二●:無戴con,一早去左驗眼,對眼朦極,驗眼成績好差
星期三○:繼續冇戴con,開始清番,但眼鏡度數淺,在press con和wincy同場都看不見
星期四○:冇戴con去驗眼,對眼變番正常,驗眼成績理想
星期五○:由於早上book左試化妝品,所以戴番con,戴到凌晨都咁清晰
星期六●:之前一日戴得太耐,對眼朦番,去街見到認識的人,但人地見到我我見唔到佢,要人地主動叫我,非常唔好意思
星期日●:繼續朦朧一片,在家休息
星期一○:早上戴住con去做視野檢查,做得唔係幾好,配左眼鏡,下午如常工作;放工後驚對眼太累所以戴番眼鏡先去玩,番黎眼睛狀況都okay

由於戴眼鏡工作真係好唔方便,出分唇又唔係太presentable,所以我都傾向戴con番工。聽日晚飯約左朋友,都會好似今日咁,先con後鏡,希望對眼一樣好似今日咁好!

今日多謝bengy陪我睇眼鏡同請食粉!~我揀左紅色眼鏡!~

No comments:

Post a Comment