Sunday, August 10, 2008

激死我喇!

好對唔住,自從離開o左amy之後,可能係因為食少o左o野o既關係,個人脾氣暴燥o左,成日「描」聲4起!真係好對唔住大家!

但係尋日o既事真係不吐不快。

尋日去左中環威靈頓街上樓o既日食放題店「大吉居酒屋」度大食一餐,但係食o既過程令我一肚子氣:

1. 一坐埋位就畀五六款汽水人地揀,試圖用汽水填飽我地個肚
2. 食物都幾好食o黎得幾快,但係就死都唔o黎刺身,仲要老屈話「冇收到我o地張單」
3. 服務員勁串,如講o野冇尾音,又例如收碟的時候,用命令式指住隻碟叫人囉畀佢:「你隻碟xxxxxx」,沒有pls、唔該等等,極無禮貌
4. 汽水係任飲,但order汽水時佢叫我地keep番支飲管!感覺好小器!
5. 第二碟刺身等o左over十分鐘都未黎(十個人食,第一碟只每樣叫了五件!),當我表現鼓譟時,竟然大聲放音樂來掩蓋我的聲音!!!!

令人最嬲當然係point5啦!激死我!最後我要補充番,由於呢個活動係為o左慶祝irene生日而舉辦,而且係bon畀心機策劃o既,我o既所作所為實在唔係幾好,但呢間野真係令我太嬲喇!

我的工作有時都要serve人,我覺得千錯萬錯,都唔會係個客錯,有氣都要吞進肚子裡,背後不停同同事訴苦或在客背後暗罵又係另一回事啦……如果係客面前謙卑d都做唔到我覺得唔係好professional囉!

最後補充,呢餐食o左唔使$200。以中環區食o野o黎講係好平添,但係食buffet / 放題o既精髓係唔使顧慮,隨心隨意點選自己鍾意o既食物,雖然$200唔係大數,但我相信我畀得呢個價錢,唔食放題,唔使就住就住都有好多選擇。食得唔,做乜要幫襯你喎!!!

No comments:

Post a Comment