Saturday, August 30, 2008

disastrously燥

今日同慧蘭食飯,佢覺得自從我轉左工之後就明顯地非常燥底,她叫我好好想想工作上的事情。食完飯又走o左出去飲o野,我問yokki我係咪燥o左,佢話我後amy時代已開始出現燥底現象,問發強佢話唔覺(!)……諗番起前幾日鏡淘都話我好似唔係好開心,general o黎講我覺得都係有問題出現o左。

之前我只係想做左咁多年出版,出版應該係屬木(五行),做web應該係金or火,所以突轉,搞到連隻眼都壞埋。這種想法極不科學化,但我覺得有道理。不過這種想法有不認真之嫌,正如近排無論1234定5點瞓覺,都一定會7、8點無啦啦醒o左,之前美其名係話自己過番有規律o既生活,但係實際上我今日諗番我只係default番讀書時7點幾起身返學o個樣o野出o黎,連潛意識都冇好用心咁去適應新生活。

只懂得埋首做眼前的事情真係唔work,這樣下去只會吃力不討好。星期一就係九月一,份工做左整整兩個月,係時候好好認真地思考自己工作的取態與路向,不然對自己對公司都極之不利。當然,也不要乜都賴晒做o野,除o左工作尚要好好想想其他事情。

***

講番尋日,放工本來累爆,連出街食飯都想慳番,點知食完飯仲要過海飲o野,飲到成將近5點先返倒屋企……食飯連飲o野溝o左勁多款酒,sake、pina colada、champange同埋red wine,又話唔溝得酒飲,真係無可能唔出事,所以先咁夜先番倒屋企-_-

***
我飲大o左個人比較隨和d,但係(無力反抗之下)隔離檯就有人撩事鬥非「乜你近排好得閒咩?」、「乜你食煙架咩?」哈哈哈哈,有興趣可以估下係邊個,估中獎你一個叻字。

***


前晚想起讀書時好鍾意的歌,那時極度沉迷一個人去旅行。人大了就不會如是想,不要說不會當人生是走馬看花,就算是趣趣地去幾日旅行,遇上不合的夥伴都會嬲爆!:p

4 comments:

  1. =0= do something you like to keep your mental health! or TALK to SOCIAL WORKER *0*

    ReplyDelete
  2. 鍾姑娘我真係愛死你,嘴番啖先 ^3^

    ReplyDelete
  3. 我都覺
    呢半年我變得好燥
    近來想起...
    巧合地, 係, 半年。
    唉, 講起就想哭。

    我真係相信近墨者黑
    因為以前同一個溫柔的人一起
    自己也被薰陶得和順
    之後呢...
    就漸無左呢種element

    ReplyDelete
  4. 杰妹妹,離開左既人先知道佢的好,可能係一種教訓……不過呢個情況通常發生係d仔s身上,我覺得你呢件事好「佬」……

    ReplyDelete