Tuesday, August 19, 2008

10磅消失

星期日同苗一齊去佐敦谷泳池曬太陽,o係泳池門口個磅度磅重,發現自己唔知點解唔見o左10磅,令人難以置信!於是游完水再磅,竟然又輕兩磅。之後唔信,再去ikea度搵d磅o黎磅吓,發現讀數一樣;今日再囉屋企個磅出o黎再磅一次,先確定呢個係事實。

07年至08年6月做o左成年gym,幾乎一磅都冇輕過,只係隨住生理周期體重有升有跌。呢一年流過幾多汗,捱過幾多餓,自己心裡有數,但竟然係冇做gym 3個月反而冇o左10磅,實在費解。

如果一定要為減磅下註腳,都唔一定冇原因,疑似原因如下:

.冇做o野一排o係屋企食o野都懶,食少o左好多o野
.返新工之後心理壓力大
.上個月整親隻眼之後唔開心
.冇做gym,冇晒d肌肉,得番脂肪
.食o野之前成日特登飲水,食少o左o野
.公司比起上一份工距離地鐵站遠,行多o左路
.成日去events都鐘意特登行多o的,久而久之做多o左運動
.以前一日到黑坐o係公司,一日三四餐o係公司食,又一星期飲三次茶,依家冇咁做
.起身瞓覺定時定候係會瘦o既
.食多o左糖

最尾o個幾個原因太勉強,應該除o左上述原因之外都冇乜特別原因。前晚我又特登囉番以前d相s出o黎睇,發現自己一拍拖就脹爆,都幾明顯……可能我個人思想簡單,開心就肥d,但又唔覺得自己呢排特別唔開心。

諗到尾,好可能純粹係因為太熱流太多汗所以瘦o左都唔定。其實瘦d雖然近睇可能乾d,面色冇咁好睇,但係化妝都可以補救到,最重要係著衫好睇d,人都開心d!~

以下係比照e家同一年前o既我,睇個形狀真係唔覺冇左10磅呢!

08年8月↓


07年6月↓

No comments:

Post a Comment