Tuesday, December 16, 2008

遇上曾碌爆23張咭前病態賭徒的士司機

尋日搭的士返bwflc,遇上積極傳教的士司機,佢係一個年約30多歲男子,身穿一件puma風褸。我一上車佢就問我去邊,佢就畀兩條路線我揀,我都唔係成日去,同佢講最緊要快,跟住就同我講話呢排聖誕節點解會塞車,係因為好多公司布置緊聖誕節(我覺得唔係囉),跟住無啦啦又叫我去澳門見識下,話澳門倒場9成都係女人,d女人去賭係因為寂寞……仲囉左本聖誕同埋寫住「賭博害人不淺」既書出黎。

講一大輪,佢話佢曾經係碌爆23張咭的病態賭徒,係「神」引領佢行番正路,佢完全無理我response,佢見我去學校,又話我係學生又話我係miss……我話唔係,佢話:「我成日都估錯,所以輸晒d錢囉……」真係啤一聲。雖然佢無理我反應,但佢都有見咩人講咩topic,佢見我係女,就講d中年女人點解賭錢啦,跟住又係度講話男女雙方既愛,要雙方面付出先得,唔可以單方面,又話男仔溝女要先主動,覺得女仔著數d(其實又未必係囉),又話男友如果吸毒食煙一定要第一年拍拖時迫佢戒,如果唔係無可能(唔明點解係一年,而唔係200日或者600日……),又講話d男人好要面,唔畀面佢佢就反感,追緊你都會掉頭走(點解咁同我講呢?)……佢講埋呢d應該同傳教無乜關係,我覺得係d導人向善但係又疑幻疑真o既o野黎……仲要講到見到條路都無轉入去,我提佢佢先係另一面兜番入去,好在冇令我遲大到咋,otherwise我會嬲死佢。

到左之後,佢收番原本應收o既價錢,仲遞左本傳教刊物「 中信」畀我,喂我個目的地係佛教學校黎喎,佢應該完全無為意啦。晚上同大家講番呢件事,judy話佢肯定遇過呢位「碌爆23張咭」o既哥哥仔,證明佢真係用自己親身經歷好努力咁寓工作於傳教,好努力咁導人向善,好明顯我都唔係好認同佢講d野啦,但導人向善o既行為我覺得都okay o既。

不過係我諗佢最好都係專心d楂車啦,除左因為唔好唔記得轉彎之外,最緊要安全丫嘛。

No comments:

Post a Comment