Friday, December 12, 2008

朱古力換雪糕

之前諗左幾個月都諗唔到買咩手機,尋日行街見雪糕價錢吸引(HK$1,680)就買左,左揀右揀揀左蜜瓜味ice-cream!



識我都知我鬧LG機鬧到一文不值,問我買咩手機好我第一句就講「千祈唔好買LG」!因為之前買左部chocolate唔使兩個星期就壞左,之後忍左半年先囉去整,整完唔夠一個月又壞,再整,再整之後個game記唔倒分,無得玩game;加上介面低能,尤以用音頻電話時的低能指數最甚,所以一直都唔鍾意。但係佢有樣好,就係次次壞左囉去整都好方便(nikon維修中心:5分鐘到達;LG:15分鐘到達),每次壞左,24小時之內佢都會整番好然後call我囉番部機。

但係雪糕真係好靚,仲要係我好love的摺機,仲要機面有閃燈顯示,每次摺埋部機都見到個smiling face!如圖:


真係開心死!~另外,尋日仲換左輕鬆小熊,o係ok買HK$20加HK$38就換到~


我同慧蘭都換左!一人有一隻!:D

4 comments:

  1. 好似真係幾靚wor!!!
    我都係摺機fans!!!

    ReplyDelete
  2. 我換埋雞仔啦 =0= 好可愛!!
    不過唔知點解無端端後面加個背包 ~
    都唔match

    ReplyDelete
  3. bon>>
    好靚呀!次次摺埋部機都睇住佢笑,有人打黎又會顯號(但係出不到人名),用左超過24小時仲有好多電!~

    win>>
    唔match你都買,證明真係好靚同好抵!~

    ReplyDelete
  4. i like this one too, if i am not using iphone, i must buy the mint color also!!!

    ReplyDelete