Thursday, December 18, 2008

野戰後記

上星期日去左打野戰,前幾日出過post話覺得自己「唔好戰」、「怕死」,其實都有inside story,今日想講詳細d。

大家都知我個人有時都幾易燥,o個日打到有d燥o既其中一個原因,係因為suppose我舉手然後話自己「死o左」之後,suppose係唔應該再射我,但係我死左兩次之後都畀人喪射!!!!所有o既傷都係死o左之後畀人射傷!!!

後尾同幾個朋友仔討論番呢件事,得到以下o既points:
.war game根本就係畀大家放低平日o既自己,盡情發洩。所以d人d魔性走晒出o黎!
.乘上題,因為平時無機會射人,一有機會就去盡,所以唔會射個身,會射要害,所以專射人地個頭!
.d仔好鍾意射陌生女子,所以我喊o左死,哀號、悲鳴,對方就射得仲起勁!(我大叫死左x5次,勁慘!仲畀人(唔認識的男子)勁射!!!射完仲要好得戚咁同我講:頭先應該係我射你!!!!)
.友人j:d仔就係射陌生女子先覺得興奮,你愈叫佢愈想射! (開始諗到d變態o野……)
.同事f:「你咁樣同自己送上門畀人搞,搞完又話自己唔鍾意有乜分別呢?」係喎,經過呢次war game o既experience之後,我覺得野戰根本就係同強暴無分別!雖然war game係有規矩,但佢根本就係一個以「無規矩」(殺人合埋化)做selling point o既game!所以……

我唔likey畀人射,又enjoy唔到射人(因為技遜一籌),唉,都係算把啦!


攝於集合場地,呢張相幾好mood。 (見到rachel望鏡頭喎!~)


我地比較遲囉槍,檔野唔夠槍畀我地,畀左2支壞槍我地囉……但係後尾整左成個上晝,見支槍都係繼續壞,又囉左兩支ak出黎畀我地用……

囉裝備o既地方,d面罩生晒鏽,勁驚,好在我有戴眼鏡,可以隔一隔;d衫就幾乾淨。all in all d裝備真係麻麻,有私貨o既就唔大影響;個場(戰谷二號)設備好新,呢方面就幾okay。


女更衣室風景絕密曝光!

其實玩war game都幾得意o既,但係好似打麻將咁,想有贏錢o既快感,輸o左又會唔高興,抱住如此輸打贏要玩唔起o既心態,都係唔o岩玩囉。

2 comments:

  1. 又諗起想當年在指南針時代,成班同事返大陸打野戰 XD

    ReplyDelete
  2. 我唔知點解無去,但好似有d印象喎!

    ReplyDelete