Sunday, December 14, 2008

追尋真相

前排發生左一件事,就係我o係網上gather左一d資料寫o左篇文,篇文無寫明d資料出處,之後入面o既資料畀人challenge,令我有以下想法:

.被質疑好大程度係因為引用時,無好似大學寫論文咁著明出處,如果寫左,就可能係質疑個出處唔係質疑我;
.我亦有責任去求證,但無做到,呢個係我o既缺失;
.分分鐘以前雜誌寫稿都可能有錯 / 有noise,不過d人對住本雜誌講,冇畀我知道;
.網上好多「資料」不盡不實,事實上亦無人可以校對到呢d野,睇野時要時刻無持清醒。

頭先睇番自己個blog,發現有d點都需要更正下:

.有兩篇野寫d好大條魚唔知係咩魚,佢地其實係龍躉,我e家知道了;
.有篇影左張相寫住獅子山下,其實o個個山再左邊個山先係獅子山,相入面o個個,我估係飛鵝山,其實都唔知係咪……

暫時記得呢兩樣,有再補充。

No comments:

Post a Comment