Monday, December 8, 2008

午後之綠茶

今日在家中純休息,想一邊聽電台節目一邊執拾一下自己的雜物,雖然雜物還是沒有盡頭地無法執拾得完,卻被我發現商業電台推出了新的網上直播軟件hong kong toolbar



剛下載時不懂得用,齋聽「聽不停」這個台d old school歌聽了幾個鐘,聽到d歌loop返轉頭 -__-!

呢個toolbar採用p2p技術,賣點係唔會因為多人聽而戟住,可以不停咁聽,咁停掣o係原位繼續聽,唔使驚行開而skip左想聽o既內容。唔好處就係佢係一個toolbar,都叫佔左d位。總括黎講我覺得佢幾聰明,因為你安裝呢個toolbar就好方便,一開browser就可以著左佢,唔會無啦啦走去第二d台度聽,變相變左獨市;另一樣野就係佢依然係live,你一樣會被迫聽佢d廣告,唔會好似電視咁,畀人上網睇就影響左d廣告s!

之前又話覺得自己好少同屋企人一齊,但我依然都係留係屋企純hea,冇出到去飲茶-.-上個星期搞呢搞路,又xmas features,今個星期終於閒番少少,今日o既hea都唔算太奢侈吧。呢個星期要學一樣野就係尊重自己同尊重別人,好好思考問題同化解問題,唔好成日諗住所有問題可以有人幫自己解決,或者同d唔關事o既人講左就當係解決左件事。

同埋,好多人叫找做lasik(可能好多人唔想見到我戴眼鏡個樣!……),眼睛都係我長久以來top3 o既問題黎 >_<

2 comments:

  1. 其實未決定做唔做,都可以先聽聽講座,或者睇睇相關資料先。

    ReplyDelete
  2. -.- 其實我之前都覺得無必要,但我自己都好「miu」自己個樣-.-

    ReplyDelete