Thursday, December 4, 2008

最後的初戀

尋日同準媽媽daisy去了看電影《最後的初戀》 (Nights in Rodanthe),本來想問佢幾時得閒,但佢話佢隨時生得:p(其實預產期是christmas eve),所以打鐵襯熱尋晚就去左睇~



去左金鐘o既amc,本來係好近,但係套戲係7:55開始,無乜時間食野,於是去左pp入面o既triple o度吃,仲吃到過晒鐘,不過我話:「呢d老人o既愛情片d節奏應該好慢。」daisy話:「套戲介紹係中年人唔係老年人!」哈哈!笑死我!

(以下呢段如果未睇又有少少興趣想睇 / 租碟的話請skip)

我覺得套戲都okay好睇,一個係唔完美o既環境入面一個完美而浪漫o既愛情故事。不過現實中當然不會咁完美,所以個結局……

daisy媽媽話小朋友大個小小o既時候想專心湊小朋友,因為記得自己細個o既時候成日都好想同爸爸媽媽一齊。我聽o左佢咁講真係好感動。一來係因為佢咁為小朋友設想,二來係覺得自己咁大個人,已經忘記左自己細個時o既想法,一時間覺得特別感觸!

我都覺得有爸爸媽媽專心教養o既小朋友,一定會比其他小朋友乖同埋開心d!daisy同baby真係好幸福 :)

No comments:

Post a Comment