Monday, August 17, 2009

金鳳茶敘

今日返工正常上網,但友達e話上唔到hotmail同msn,我問佢係唔係幫襯pccw,佢話係。一番到屋企,發現自己同一命運,上唔到fb、msn、hotmail同twitter,我估一係isp的問題,如果唔係可能我屋企auto裝o左綠壩……

之所以話貴o野唔一定好。唯有寫篇blog,o抖o抖再諗下點算 -.-


早前同e去o左金鳳茶餐廳,上面o個d係佢食o既o野,而我就飲o左下方o既奶茶,同埋……


食o左呢個小二推介o既雞批,佢同平時食開o既雞批好唔同,唔係話佢好食到天上有地下無,而係佢真係熱辣辣好有「新鮮感」,o黎開灣仔的話都推介大家食一食。

一路打緊呢篇blog時,一路聽到鍾振濤同劉美君唱o既歌(88震災show)。其實講話e家d歌手新不如舊係無意思,但我覺得退下火線呢一班歌手都好有character,一聽到把聲就認得係邊個。引伸開去,其實不同範疇o既o野都同一道理,唔可以為o左討好最多人而做得大路,應該用自己o既特質去吸引人。

ps... 想了大半天,我估應該是所有美國網站都失去聯絡……

2 comments:

  1. 好似好吸引咁喎﹐今星期嘅午餐短聚王如就呢間啦喂~

    ReplyDelete
  2. 優點:
    >抵食夾大件
    >質素好滿意
    >乜都夠熱

    缺點:
    >選擇唔多
    >冇乜位
    >遠得好緊要(行多幾步到合和!)

    你想食o既話梗係要奉陪啦!

    ReplyDelete