Saturday, August 22, 2009

midori

哈哈,看到小丁給我的credit,我記得她說我的連身裙不錯,如果是完全沒有皺褶的就更好。其實直至幾年前我還是非常鍾意綠色的(現在很多顏色都喜歡),這又令我想起幾年前好鍾意看的一套卡通片《美鳥的日記》,今天因為很夜回家沒有貼相,就貼上這卡通片的主題曲和插曲懷念一下:


主題曲的畫面很有趣,但我已經忘了這歌。最後一集的片尾會出現和這首主題曲尾段相似的畫面,美鳥變回「大人」坐在正治旁邊。


這片尾曲我當年是非常之喜歡,只聽得明這歌的歌名(mou sukoshi- a bit more),在youtube只找到這不知是甚麼國的版本的ktv~

同事常常問我甚麼是midori,其實就是綠色囉。(美鳥=midori=綠)

2 comments:

  1. 我覺得女孩子都係比較喜歡呢類少女feel嘅卡通片
    作為男孩子嘅我當然係喜歡熱血類卡通﹐龍珠 & 足球小將當然係首選~
    其他仲有好多都好鍾意例如 《魔神英雄傳》﹐"機會黎喇飛雲!" 呢句口頭禪我而家都仲用緊....
    仲有《我為貓狂》、《叮噹》、《奇天烈百科全書》、《娛樂金魚眼》、《櫻桃小丸子》、《忍者亂太郎》...太多太多不能盡錄...

    ReplyDelete
  2. ar... 呢個卡通其實係for男仔架,hehe,不過我覺得個女仔好得意,同埋好鍾意個故仔~

    你數o個d都係真係細個o個時睇d卡通片,我都係鍾意d女仔睇o既,經典o既《小忌廉》同好可愛o既《外星小美兒》都係當年的favourite :P,而數漏o既《伙頭智多星》,相信好多人都好鍾意~ :D

    ReplyDelete