Wednesday, August 5, 2009

花事了

是日用了個幾鐘bejewel,諗住標返個尾會,最後敗北收場…… -.- 我諗我同小遊戲的糾纏已告一段落,都係乖乖地輸左10蚊畀同事f算啦……佢地今期玩o既新game係「一個星期內不准剃鬚」,我只可以做旁觀者睇住一班男人o既毛髮o既生長過程,無份參與。

o係msn見到以前個bf,佢第一句問我「周秀娜真人靚唔靚?」,哈,證明佢一路都係……佢同我講左少少野,聽到都有d無奈。今日同朋友e講開我,佢話覺得揀bf梗係揀個佢鍾意自己多d o既,咁其實係對自己好d……佢講得都幾o岩既,但係唔講話呢個世界應唔應該咁計算,我都係以自己的感覺行先,係呢方面從來都係比較小朋友,咁咪即係要搵o個個我鍾意o既人出黎囉。e家成3點,我估「佢」o係地球某個角落瞓緊覺掛:p。

呢排個blog成日講見左咩人,食左d乜……真係好似無乜內涵咁喎!自從書展買左9本書,只係開左一兩本,都未有一本係睇得晒o既。有個fd話要做多d運動,搞到我又心多多,唔想睇咁多書。上網係幾好,不過都係逃避現實o既方法,自己同自己玩o既地方黎囉,如果唔係想乜都唔諗kill time,佢o既piority應該係最低。

2 comments:

  1. 贈你兩句:「有緣的話千里重遇,無緣的話徒嘆奈何。」

    ReplyDelete
  2. 哈, 我變左"好出名的小丁同學" XD haha~
    多謝呢個稱號.

    你連書都唔想睇咁多呀,我呢排相反,最好勁睇書黎叉下電

    ReplyDelete