Saturday, September 19, 2009

灣仔富臨酒家,好味回憶

本blog昨天休業了一天,今日再度復工。雖然比較夜,但我很想和大家分享一下這幾天吃了甚麼,以後大家在我的blog中,於google search打入「食」,就可以看到我所有關於用膳的文章。

早前友人e專程來灣仔和我吃飯,他說想飲茶,選定了灣仔的富臨酒家:


鮑汁鳳爪,好 miss u!


叉腸有芫茜吊味,皮的厚薄o岩o岩好,正啊!


嗯,呢款薄餅,其實都係好香口,好好味!


由於我地選擇「坐房」,規定要叫一個小菜在,於是選了這個辣汁翡翠螺。個汁夠熱夠香口,而個螺又鮮味,比想像中好食啊!


奶黃包,雖然無流沙咁精彩,但係清清淡淡都幾好味!


呢個棉花雞最精彩係芋頭「索」晒所有雞汁同調味,而且好香口,再講好味已冇人相信,但真係好味o架!

現時工作的同事都很年輕和很有型,飲茶實在唔襯大家,所以飲茶的機會很少。同同事都係farewell / 部門開lunch meeting 時才上茶樓,而富臨只係吃了一次。這次e專程來灣仔同我飲這餐茶,好好味,好感動,實在不勝感激!

openrice:富臨酒家

No comments:

Post a Comment