Sunday, September 6, 2009

非常疲累 speed dating

久聞speed dating,亦好多時同fd傾開躍躍欲試,但一次都未試過,前幾日同事c邀請同事們一齊去,而當中我好明顯是「最需要」(想不到另一更適合的詞語去形容)呢項服務,於是我有幸出席呢個盛會,亦大開眼界!

據我所知身邊好多朋友相參加,或者想涉足呢項生意,因此好有信心呢個post將繼「開房男」vs「打種男」之後另一最受注目post!

我好想係自己仲有記憶時將呢件事寫出黎,但我又已經好眼瞓,希望大家睇得明我寫乜啦。

言歸正傳,參加之前,我同同事c最大concern係驚d野唔好食,但實際上,成件事係好辛苦同好o徒氣力同精神,辛苦程度係遠超於我意料之外!

活動情況報告:

活動時間:
都幾長!下午7至10點幾(3粒幾鐘)


環境及食物質素:
都ok!零期望之下,覺得d食物比想像中好食。但由於人數眾多,食物好耐先到,叫野飲又好耐先到,都好在d水添得好快(講到無氣)。環境勁暗,冇燈咁滯,每人檯頭一個白色蠟燭仔,可能特登濛d,大家都會覺得對方順眼d。

活動內容:
幾辛苦!7-8點幾食飯,之後係傾偈時間,是日活動有24男25女,每個人有約5分鐘時間傾,d男人不停咁順時針換位,d女就坐定定係自己個位到睇住d男人係面前轉動,中間只有10mins break,當break時對面都係有人o既,所以美其名係break,實際上都係繼續傾,中間只係去o左幾分鐘廁所,因為難得有得抖,所以我係廁所度有少少唔捨得出黎……亦由於大家好博命咁傾偈,傾得好起勁,好大聲,某程度上係鬥大聲;傾傾下有d身體唔係幾好o既人開始無乜氣講o野,真係好辛苦 :p

出現人物:
都ok!由於d男人係順時針轉動,而我兩位同事係坐我o既右邊,所以d男人一坐埋黎都知道前面兩位係我同事,省卻o左自我介紹o既時間。另外我o既style係唔太鍾意起人地個底,但又鍾意傾閒偈,所以過程辛苦得黎都enjoy。
出現o既男士最多係做政府工、採購員、產品設計師,佔o左超過3成,而據聞女仔從事律師、空姐工作係可以免費入場。其中一男參加者向筆者透露,有一名出席者自稱是life style magazine(!)的記者,唔知邊個黎,哈!
由於沒抱很大期望,我覺得出席的男士質素比我想像中好。會場當中多數男士單拖出現,或者陪女性朋友出現;相反我們只發現兩個男士相識,由此可見男人傾向各自搵食,女人就揀仔都要約埋一齊揀。

結果:
滿意!幾年前已被前同事k封為「扼偈傾」,查實我真係幾鍾意傾偈,真係24位男士我都想繼續同佢地做朋友。雖然話佢地quality比想像中好,但真係好想交往o既感覺真係冇乜。

由於完事已經好累,o係缺乏思考能力情況之下,我將所有男人tick晒。體貼o既大會會o係24小時之內將 match(同時有要求對方資料)o既男士o既資料e-mail畀我,到時我就會知道自己o既成績(不過我估好多男士都好似我咁狂tick,即使有好多人有揀我,都未必係一件好有型o既事,另方面收到我資料o既亦唔值得咁開心。)

賽制檢討:
okok!之前同事f講過,speed dating同普通出去飲o野冇分別,只係坐得入呢個場,suppose每一位女士都係「等你溝」而已,說得再平白不過。講真,比你見足24個男人都好,最後覺得對路,可以繼續交往o既,自己一定心裡有數,所以要reach個量而要畀心機密密傾,scan得愈多愈好o既approach,真係無可厚非。

我o既呼籲係,唔好對speed dating活動有太大期望,唔好諗住咁易識到交心o既朋友,咁o既心態去應該會好開心咁離開;出席一次活動,了解下市場狀況,二百幾蚊絕對值回票價。

後記:
無開名、無內容,上述大家可能覺得空泛,講件事實同大家分享下。中間break時,坐對家o既t先生同我講o左幾句真心話。佢話唔係第一次參加speed dating,之前約過女仔出街,覺得世途險惡,有d人係另有目的。我問,係咪對方有男友,佢話,有男友o既,約會時鬼崇,好易睇得出,預o左。佢所講o既「另有目的」,係指其他。

出得黎行,最緊要都提高警覺,otherwise囉唔返信心仲要hurt上加hurt,就勁蝕啦。佢o既經歷,似乎比起我遇過o個d披住玫瑰的男人更可怕。

活動提供:http://speedmate.com.hk

5 comments:

  1. 妳有d咁好嘅節目都唔叫我去玩﹐可惡呀妳!

    ReplyDelete
  2. 唔好嬲啦,我地可以再去,去整cake丫不如~

    ReplyDelete
  3. 之前我個friend join 214啲大型活動,但佢話人太多,傾唔到計,最後真係識得到嘅都係五隻手指數得晒。

    跟著佢轉join Beingmyheart.com D speed dating, 佢話果次約40幾人參加,係果度識到10個friends, 有幾過同佢發展咁,希望佢會成功!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 緣份嘅嘢好難講,祝你同你嘅朋友好快搵到miss right同mr right!

      Delete
  4. 我們將安排約會Speed Dating, Dating, 團隊會跟進約會結果及是供專業意見,希望每位會員都遇到您的另一半 Mr / Mrs Right http://www.hkmatching.com/

    ReplyDelete