Friday, September 11, 2009

午餐與零食

近來經常o係公司,join同事一齊order外賣,今日「放監」約o左飯腳一期一會,今日食o既係灣仔華康附近的伊留加日式料理,食o既係雞扒拉面同鰻魚拉麵:



之前同老總o黎呢度食過一次late lunch,食o既係魚生飯同壽司,感覺好味d,今日所食係普通。不過因為落雨,覺得凍所以想食熱o野,一碗麵連飲品HK$38,食物真係麻麻但係都算合理。


飯腳送o左張coupon畀我,我o係公司樓下間pacific coffee換o左杯細mocca,陪我星期五holiday mood終極作戰!話時話公司樓下間pacific好大好靚,好坐過六國酒店附近那間。


其實我唔係勁貪心成日要人送野畀我o既,入手零食,零食山又再出現!~~~~ 入手零食時我都送返蝦餅同gummy畀飯腳。


大量零食之中,有呢支「唔知點食」o既魚肉腸,係e先生送o既「小禮物」,齋擺都足以令我o既零食山氣勢倍增!

2 comments:

  1. 大洋腸可以用生果刀切成小片食丫﹐但我覺得有陣腥味... 煎一煎會好d囉﹐午餐肉咁

    ReplyDelete
  2. 我真係未見過人地咁好心機煎黎食 :o

    ReplyDelete