Monday, September 14, 2009

日轉夜裝

今日早上去o左踩單車,d風好熱、感覺好焗……又可能因為我已經好耐冇踩單車之故,一停低,就有d頭暈眼花,停o左兩次都係咁;兩位男士仲話「心口痕」,我諗,空氣實在太差了點;好在,最後抖返順條氣,都完成o左「大圍→元洲仔→折返大圍」的單車之旅。


朝早一個頹look去踩單車。

大圍交車後,去o左沙田o既physical度沖涼,呢次係我開咭之後,第一次去physical,竟然係為o左沖涼,玩到成身汗去沖涼實在太舒服喇!之後仲執返d眼耳口鼻:)


就係為o左去見梁小牛小朋友。初次見面,抱住小牛時佢非常之活躍,又冇喊,姨姨畀個叻你!牛牛b,你大個o左要陪姨姨玩ga wor~

希望之後可以補post返我同牛牛babie的合照~babba快d send張相畀我呀~

2 comments:

  1. 酷熱天氣警告下踩單車真係唔好受﹐D汗係咁標出黎....

    ReplyDelete