Sunday, September 20, 2009

Speed Dating Project 第二回:Networking

前幾日同同事c同事j又去o左一個Speed Dating Event,地點係LKF一間酒吧。嚴格o黎講呢個唔係一個Speed Dating o既Event,而係after event o既一個section,叫networking,登記後可以free entry:

活動:Networking
時間:晚上十時半至……?
地點:老蘭一間商業大廈4樓o既一間bar
費用:冇。
事件:參加7-10 o既speed dating活動之後,每個人都可以得到一張free drink coupon,繼續吹水同chit chat,而其他人十點鐘之後可以free entry,但就要自己買o野飲,可以隨便傾。

人物:眼見場內男:女比例係二比一,有一個男人直情話:相信今晚o既女士會失望。同其他speed dating event一樣,比較多公務員出現,個場出現o既人真係同老蘭其他地方o既人好唔同。我同另外兩個同事,同事c、同事j。同事c比較talkative,而同事j就無乜講o野。

我地三個人好懶咁坐係度,完全無郁,等d人行埋o黎。基本上認識o左兩個男士,都係做公共服務工作,佢地o既共通點係,人工比普通人高,但沒有學位。講真,有無學位都唔係一個好緊要o既point,只係大家有無話題o既問題,不過,又真係無乜。有個男人仲要好insist話見過我,覺得我好熟口面,真係好錯!另外有個日本人,但佢英文、普通話都麻麻,溝通唔到。

我諗,speed dating o既世界都真係好細,o係今次networking o既section竟然遇到其中一個上次event遇到的人!同事c都同佢無乜交流過,而我都有同佢傾過,但不深刻。佢o既一個朋友h其實唔係single,相信係走o黎視察情況,佢自己都有搞wine tasting event,唔叫speed date,但件事個nature都差不多,男參加者就想知有冇高質女仔,vice versa。最吸引都係一d男專業人士,醫生、律師,以及女性制服人士,如空姐等。

由於呢個係一個無錢賺o既section,d音樂越來越大聲,係大聲到講唔到o野,只好行出露台,但露台又會好熱。不過我地全程都留o左兩個幾鐘先走。

o既然係冇錢賺,咁搞呢個networking section為乜呢?當然係儲客,register之後,大會方面已可以儲到我valid o既email同手提電話號碼,而據h所講,主辦單位o既客戶data base有幾千人,每個星期可以搞兩次event,計反條數,收入係相當不俗,h更估計主辦人可以全職經營呢項事業。

而今次o既chit chat可能比上次更輕鬆自在,最後有一個女仔問我囉o左msn,當晚都有即時傾,希望日後再有聯絡。Speed Dating o既活動入面,男女目標都好明確,對我o黎講實在好難消化,識個女仔,感覺可能仲舒服。


服務提供:HK Speed Date

No comments:

Post a Comment