Sunday, September 20, 2009

難頂

呢件事好fragmented,好難三言兩語講出o黎,但我真係好想講。趁今日係星期日,o岩o岩瞓夠瞓醒,我即管試下用我o既言文能力組織一下。

尋晚食飯,踏出食肆的一剎那,我爆粗了。

尋日約o左同事r行街,佢好想食壽司,於是去o左禮頓道一壽司,一坐低,二分鐘唔到,就certify自己「賴o野」



首先睇睇呢幅圖。件事就係咁o既,我同r被編排坐係呢對男女o既隔籬,個女的似乎同佢男友剛剛分手,需要呢位男士聽佢傾訴。呢位妙齡女子應該係25以下,中大畢業,靚,個樣勁似crystal wan,而個男人應該係30+,四眼、髮線上升、鬚根。頭兩樣都可以係先天,但第三樣一定係放棄自己外表而形成。

你諗下,一個crystal wan咁o既樣o既女仔,點會鐘意一個咁樣o既男人,但係,佢失戀,要人聽佢講o野。

我食o左成粒鐘都唔見佢食o野,因為佢好需要講o野,而佢個故事,係要由中一開始講!!!佢有一班由細識到大o既姊妹,其中三個同時鍾意一個男仔。有個男仔追唔到佢,同o左佢個fd一齊。坐我隔籬個男人話「食唔到翅,雞都食住先」……你想讚你對面個女人係翅,定係想講,咁靚o既翅,結果都係畀人食呢?!

個女仔講關於佢個fd(可能又係溝o左佢條仔),個男人即刻答佢話佢似大你好多,唔靚。個女仔即刻話個fd其實細佢兩年,個男人即刻勁讚佢,話個女仔似佢家姐多d!!!

為o左畀個位呢位男士入,個女仔又講o左個故事,話佢之前個男仔唔靚仔、唔鍾意,仲覺得佢好煩。但係個男仔好有心機追佢,佢地成日成班人一齊玩,最後,佢畀呢個男仔o既誠意感動,於是,佢地兩個未試過單獨約會,就一齊o左。坐我隔籬那男人覺得從未聽過,好有趣,好好笑!係我隔籬大笑!我心諗,追佢唔使單獨約會o架,你約到佢食飯,咪代表你無行囉!

跟住,個女仔去o左廁所,個男人係度check e-mail,佢同個女仔講:haha,我收到個e-mail,你睇幾好笑!究竟有咩咁好笑呢,原來係佢個同事請人,而個candidate係唔o岩間公司o既,於是就寫o左封e-mail follow up返,想公司請佢,畀個e-mail個女仔睇:「你睇佢咁寫,你睇佢幾厚面皮!哈哈!我公司一定要請佢o架咩?!我覺得好好笑,哈哈哈!」人浮於事,有乜咁好笑呢?冷笑話之極點!佢話覺得公司d hr好煩,e家請d人一定要master畢業……知你公司勁喇,唉。

跟住個女仔答佢話,有個friend讀master畢業,入o左Big 4做account,佢覺得個friend唔係讀account,但係入o左Big 4好神奇。我心諗Big 4由頭到尾都唔係齋請account畢業的人o架啦,佢咁講顯得佢好無知!

個女仔,係咁講佢d女性朋友的是非,令到個男人有機會讚佢靚、高質過佢d fd……「你個fd唔化妝一定唔見得人,我覺得你唔化妝都好ok!」,我覺得個女仔心地都好有問題,無怪乎佢都只能成為呢個男人心目中o既翅!!結果我都忍o左成個鐘食完餐飯埋單,佢地仲繼續講。

好惡頂!個女仔都係一時失戀,畀個機會呢名狗公(sorry我想不到另一個詞語)陪佢食飯……但點解佢會容許呢個男人對佢有幻想?我完全唔相信呢個女仔會畀機會個男人,食餐飯,係恩典。r話,個女的明玩個男,點解佢容許呢個男人對佢有幻想?點解港男港女咁鍾意玩mind game?

睇唔過眼,不能言語。只可以講,自己做唔出o既事,大把人做得出。無怪乎r成日講:我要做壞女人。執意做好人,好似命中註定戰死情場。但我相信,畀你壞到底,都唔會真正開心。

寫得好fragmented,見諒,多謝你睇到尾。

2 comments:

  1. 我真係睇到尾,寫得好啊...
    有d文係要用廣東話寫先有深度。

    但crystal wan..都唔係好令吧。
    係咪靠化妝?...

    ReplyDelete
  2. Crystal 畫戚對眼好似 Sammi,但 Sammi 唔係出名靚囉……我覺得佢都幾靚,但高度就爭少少

    ReplyDelete