Saturday, September 19, 2009

好好坐,好易搵位的新店:W Square的Spagatti House

集成大廈旁邊的W Square是一幢區內較新的大廈,入面有好幾間食肆如板長壽司、burger king等,這次為了補祝b生日,由她選定到W Square四樓的Spagatti House吃晚飯:


晚上約八時入座,坐不到窗口位,但整間店只是50% full,不用等位。


蜜糖黑椒雞翼,good!~


茄汁肉醬闊麵,b用入會附送的coupon換的,換時侍應說coupon只可用來換意粉,但在我們request之下「特許」我們換闊麵……okay啦!


apple pie,以二、三十元的價錢我覺得okay,如果熱d會更好。


香蕉船,無乜特別,咪就係一隻蕉,三球雪糕加一堆cream。侍應話特別加多d cream好食d,而我覺得佢應該係用d cream遮住o左佢細細球的ice cream lor!


雖則話係我請食飯,b都囉o左張八五折卡出來,加上之前意粉券,我只係畀o左百一蚊……咁都算請人食飯?算把啦!

題外話,張單打出o黎話係華仁書院vip八五折……斷估我地唔似華仁仔啦!不過一間中學可以囉到大型連鎖飲食機構o既八五折卡,都算好有面子喎!

(連openrice都未有這些店的記錄!)

No comments:

Post a Comment