Friday, July 16, 2010

超 B 匙

呢個星期真係忙得好緊要,忙到去不到event,但我覺得都okay 既,因為有些事情是更重要而需要完成的。有時候,有些我知道不會有人催促我做的事,我會放係度由得佢唔完成,其實呢種惰性並唔好,希望我做野更有動力,做得更好。

尋日真係好depress,鴨仔又寫信畀我,佢發現我尋日 last post 係 3 點幾。於是我又回佢信,跟住我先發現原來鴨仔寫書面語,佢唔係 HK 人,其實我寫左好多野佢可能睇唔明……不過算啦,都是為了抒發感情,如果下次鴨仔再來信,我要提醒自己,寫返書面。

不過,我更加希望鴨仔解開心結,唔需要再寫信畀我。

鴨仔你要加油啊!(呢句一定睇得明啦 ^__^)

雖然返工好多野做又遇到挫折,其實好多野都唔上心,因為 sad 緊另一 d 事……今日我同同事 flashback 返以前既我,其實好大部份呢個 blog 有寫 o既,就係舊年參加 speedmate 活動的所見所聞啦,另外就係再 flashback 前 d 既……哈哈,佢地覺得幾得意,其實我覺得雜誌訪問點解咁好睇呢?因為一個人將佢人生最精彩,最值得記錄o既事講畀你聽,一定好睇啦。就算以前令我非常之唔開心 o既事, e 家講返都可以令人覺得好好笑,當然這是需要時間經歷而來的。

雖然好多事都唔可以控制而令人無奈,但我相信會有更多好好的事發生呢。希望日全蝕帶來的負能量快點離我而去吧。

今日做野時想聽一些 80s 的歌,但點知找到這首……似是 80s 的人讀書時聽過的歌多d …… 不過貼在 fb 都有兩個 fds like ,haha,這裡再貼一次啊。

No comments:

Post a Comment