Saturday, July 17, 2010

荼毒

呢幾日都比較夜瞓,所以朝頭早都好辛苦,到了 1500 食完餐晏先覺得自己醒番!話時話都幾多野做,整呢整路又到放工。呢排做野不盡完美,我想自己應該可以做好 d 。猶幸我工作經驗都不淺,我覺得心理上應付到的,總之有機會都希望做得更好。

放工同師姐去食粥清腸胃(因為佢食太多野食滯左 :P),之後我地在街上撞到好多熟人,師姐好明顯超雀躍,但要放假唔可以星期一講畀同事s 知,所以我將件事貼左係 fb 推一推舟~

回家在 msn 和師兄傾偈,佢都唔得閒理我。師兄話佢在 yoox 網購心儀時裝,上面正季度減價,我又八卦上去睇……嘩 d 野其實又唔貴,仲多到呢……有 d accessories 同銀包平到 3-4 折,襟個掣就買左,都幾毒吓……

今晚繼續 sammi 之夜,最愛 sammi 的年代係 1992 年 << never too late >> 隻碟啊…… 今日 fb 轉貼左前同事 a 的一個 post,係鬼佬唱海闊天空!好掛住家駒。師弟話家駒o既哥 o既 style,前無古人……但我比較沉醉於自己情懷。

Sammi、家駒的 90s ,好懷念當時o既感覺,因為所有o既感受來自 cassette 帶、CD、收音機同電視,單向接收,自己詮釋。前日又同前同事 k 講起 web 2.0 ,其實我成日 fb ,但我知呢 d 野令到世界大同、令到我地好易畀人煽動、令到我地好難同人地「唔一樣」。

我寧願自己鍾意睇書、沉醉o係自己o既世界入面,但事實係身不由己。

其實呢隻開始係較後期既作品了,不過今晚 sammi 之夜 part 2 剛聽到呢隻,就貼呢隻啦~



今日 entry 由朝講到晚講到好詳細咁,意外地體會到o係新陳代謝自然流失之前,好想好想記低呢一刻心情o既感覺 ^_____^

No comments:

Post a Comment