Saturday, July 24, 2010

紫色維他命

又到 happy weekend,今日我去左一個好得意既地方,影左好多相s,想係呢度同大家分享下 :p

今日去左 TST ISquare 3 樓 潮拍「型」地,係 Glaceau Vitamin Water 舉辦既活動:


wa, 好多好多好多人排隊!究竟係做乜既呢?


唔知你地有無飲過 vitaminwater?起初係 pr send 去公司畀公司同事一齊試飲,我就 7 隻色都飲齊(首選甜甜地紅色、次選酸酸地紫色、第三位係青青地綠色)。有時唔想飲水 or 茶咁齋,但平時 7 仔賣d drinks 又太甜,飲佢地就岩岩好喇~


當然唔係試飲咁簡單!去到 潮拍「型」地,會有化妝師化妝,再影造型相。其實我去到之前已經輕輕化左少少妝(粉底、胭脂同唇),化妝師就重點幫我加左眼妝,成個 look 即時唔同左!~

化妝之餘當然有偷師啦,我去既時段岩岩 Will Wong 係度,個妝係佢幫我化既(wakaka),八卦既我當然即時記低佢用左乜:

眼線(clarins 眼線線 + tatoo 眼線液)、mascara(mj + max factor),另外用左啡色眼線加少少輪廓

Will 教我首先用眼線筆畫好上、下眼線,然後再用眼線液o係眼頭、眼尾加深,咁眼型就會好 sharp。我平時係好少夾眼睫毛,今次 Will 就好有心機咁幫我夾眼睫毛,之後先搽 mascara!~


haha!我和 Will 的合照(被圖左兩位女士指指點點 -.-)



另外我仲同著名填詞人甜甜合照~


近睇呢張就係我化妝之後既造型照。唔知我呢排瘦左,定係 photop 影得我瘦左呢? good!


甜甜話影相既 photop 係幫 RB 隻碟影 cover 的攝影師(佢話唔關佢事架,你信嗎? :p)

如果你都鍾意我呢攝相,記得去呢度投我一票!~

見到人地同男朋友仔、同屋企人一齊影相,真係勁 sweet呢…… 如果你都想影,glaceau 下星期將會移師銅鑼灣世貿中心門口同大家繼續影,另外仲會有一架車,周圍巡遊同大家影相,有緣既就會撞到!~

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 多謝你專登過黎呀sue~ 希望你鍾意d相啦! 我覺得你笑得好自然, 張相影得好靚! :) (sorry 樓上個comment係我唔記得logout人地個acct就按左post...)

    ReplyDelete
  3. 哈哈好神秘!多謝你邀請我呢!希望好快又可參加你有份搞的活動~

    ReplyDelete