Friday, July 23, 2010

魚之樂

尋日同 L 睇左套戲叫 fish tank ,其實佢養左好多海鮮,如魚、蝦、蟹、龜,佢話得閒要放出黎行下,唔係好悶。

S:放左出黎又執唔番,我記得你話過 d 動物由細到大係籠度,根本無自由呢個 concept 係我自己諗出黎。

L:係咩?應該唔係我講架喎。

S:我記得你講過(係咪其他人講的以為係我)……唔係,係你講的。

L:係咩?可能啦,但呢一刻我唔係咁諗囉。

S:……


當年佢咁講我係有諗左好耐,之後我成日提醒自己唔好將自己想法套係人地身上(因為好乞人憎)。

後尾我諗番應該係莊子千幾二千年前個句「子非魚,安知魚之樂」同出一轍。

L 好似是真心失憶。不過都無所謂,其實我都係怕悶。(我熬底了……可能真係唔係佢講的?)

No comments:

Post a Comment